El rezo del miedo

El camell era un animal que simbolitzava la submissió del poble davant de Déu, ja que és un animal que s’agenolla perquè s’hi pugui muntar. Arran de la pintura em vaig preguntar: ‘Com devien veure la
figura de Déu en aquella època?’. Em vaig adonar que, per una banda, devien sentir devoció, plenitud, i se sentien protegits perquè tenien fe, però, per altra banda, Déu era una figura autoritària i, sovint, fins i tot cruel, a la qual tenien por. La coreografia es basa en la contradicció entre la por i la plenitud espiritual que envoltava la figura del Déu romànic.

Inspirada en el camell de les pintures de l’església de Sant Joan de Boí, c. 1100. Sala 2.

Coreografia i interpretació: Lucía García (6è curs de Dansa Espanyola)
Música: Pax Aeterna (Monks of the Abbey of Notre Dame), Morente (Vicente Amigo)

Figures, arquitectura i bestiari de Sant Joan de Boí

El rezo del miedo

El rezo del miedo

GeBa

GeBa

VITAE CAPITATEM

VITAE CAPITATEM

Museu Dansat

Museu Dansat

TÂNGÂNA

TÂNGÂNA

El recorregut d’una llàgrima

El recorregut d’una llàgrima

Inherente

Inherente

Dona ideal

Dona ideal

MNAC Canal
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.